Wie kent deze Thaise muziek?

Beste Thailandliefhebbers, herkent iemand deze muziek? Wil graag weten hoe het heet en wil graag meer weten over deze muziek. Eind oktober hoorde ik dit in Bangkok tijdens een Thaise/Boeddhistische feestdag rond BTS Surasak.

Het is opgenomen met m’n gsm dus de kwaliteit is helaas niet optimaal. Omschrijving: er stonden een paar muzikanten flink te rammen op slagwerk en dat gitaartje (?) werkt zeer hypnotiserend. Mensen kwamen spontaan dansen dus het is wel vrij bekend. Echt lekker!

Heb al een beetje lopen zoeken op internet en waarschijnlijk is dit een Lanna song maar weet het niet zeker…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“jgINLvz5pH8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Zal het vanavond even voor je vragen :chin:

Top Rik! Zit je toevallig in Thailand of heb je goede banden? Dank alvast!

Goede banden ben er mee getrouwd haha

Nou we hebben wat los gemaakt met de vraag wie is dit hoor haha.
De vraagt loopt in Thailand zodra ik antwoord heb hoor je het van me!

Haha, ben benieuwd!

Denk niet dat het Lana is , ik hoor dat wel graag maar hier lopen ze allemaal weg als ik zo een cd’tje durf te draaien:ninja:

Het klopt het is geen Lana maar (90% zeker) Isaan zeer waarschijn van een TV serie maar we zijn nog aan het zoeken hoor.
Het probleem is dat het waarschijnlijk een langzamer nummer is welke in het filmpje sneller word gespeeld door de band.