Thaise taal les in Amsterdam, deelnemers gezocht!

:dag::thailand:Hallo allemaal,

In Amsterdam op het consulaat (Royal Thai consulate generaal te Amsterdam Herengracht 444 1017 BZ Amsterdam) kun je thaise lessen volgen, d.w.z als er genoeg deelnemers zijn. Op dit moment zijn er 3 personen (inclusief ikzelf :smile:) die hieraan deel willen nemen. Nu wil het geval dat ze pas starten bij 6 personen.

Dus dacht ik, ik plaats hier een bericht, wie weet zijn er meer mensen die interesse hebben en komt de cursus toch nog vol!

Wel even in alle eerlijkheid, er is een klein nadeeltje: het is op zondagochtend.
Maar de rest is positief:
De kosten zijn maar 150 euro en 10 euro voor je boek (vaak is het veel duurder)
Het is een TNIE Cursus. Leer Thais spreken en verstaan met de Thaise les van het Educatiecentrum Sajaam(ECS), met licentie van en erkend door het ministerie van Onderwijs in Bangkok. (klinkt ook wel goed toch?)

In ieder geval, de website is: http://www.stichtingsajaam.nl

Ik hoop dat er meer mensen enthousiast zijn en zich hiervoor opgeven!

Sawadee ka! Groetjes Debby :chin:

Belgen blijven in de kou staan maar dat zijn ze gewend lol2lol2lol2

Thanks Debby!

:chin:Een paar weekendjes Amsterdam en wat Thai leren is dat geen optie?:thailand::cambodia:

Vrienden blijft bij het onderwerp aub!!!

Bedankt voor de tip Debbee, helaas werk ik om de zondag overdag tot in de avond dus zou ik lessen moeten laten skippen anders ongetwijfeld.

Groet, Jan A.

1 like

Wanneer gaat de cursus beginnen en hoeveel lessen zijn het? Hoeveel tijd ben je ongeveer naar de lessen kwijt met zelf studie?

De website is wat outdated.

Ben enthousiast; ga kijken of ik nog iemand kan ronselen.

Groet,
Joe

1 like

hallo daar wil ik ook wel aan mee doen zeg maar hoe en waneer groetjes aad

Hallo!

Bedankt voor je reaktie! Inmiddels weet ik dat de cursus start op 25 september a.s. in Amsterdam op het consulaat om 12.00 uur. Je andere vragen kan ik niet beantwoorden omdat ik dat zelf ook niet weet.
Maar je kunt bellen met Dhr. Saha Sarapunt, Tel: 06-46753537, daar heb ik ook contact mee gehad en hij kan jouw vraag vast beantwoorden.

Groetjes, Debby

Beste Aad,

Bedankt voor je reaktie! Inmiddels weet ik dat de cursus start op 25 september a.s. in Amsterdam op het consulaat om 12.00 uur.
Je kunt bellen met Dhr. Saha Sarapunt, Tel: 06-46753537, en via hem kun je je aanmelden.

Groetjes, Debby

Beste Jan,

Als ik van een andere cursus hoor laat ik het je weten! Er is niet veel aanbod in Nederland weet ik inmiddels. Wat ik wel weet is dat je ook terecht kunt in Almere bij Suwannaphoom, ik heb gehoord dat het heel goed is en dat is niet op zondag. (voor mij is het een beetje duur vandaar dat ik verder gezocht heb en op Amsterdam uit kwam).

Groetjes, Debby

ik vind hem ook heel duur komt bijna op 800,-€ dus heel duur ga ik wel naar a-dam toe op zondag beter

Beste Debby,

Dit adres is mij bekend maar dan weer even uit de route en idd aan de prijzige kant maar iig bedankt, succes met de cursus en misschien zo nu en dan een update vanaf jou kant hoe je het vindt en vooral je vorderingen, lijkt mij wel interessant om dit van je te vernemen.

Groet, Jan A.

Hallo Debbe, hoe is het afgelopen met de thaise lessen ? Ik ben op dit moment erg geinteresseert en kwam via goole hier terecht. wil heel erg graag thais leren spreken.
Informeer me over eventuele mogelijkheden aub, woon in almere, dus AMS is te doen. was het een éénmalig iets of komt de mogelijkheid nogmaals ?

Gr. Imro

:chin:volgens mij zit er in Almere een goede opleiding voor Thai spreken en schrijven.:thailand::cambodia: