Thaise eilanden in April

Hallo ik ben Pieter, 27 jaar oud en ben van plan om in april voor 2-3 weken naar de Thaise eilanden af te reizen om te duiken/snorkelen, op het strand liggen, ‘s avonds de gezelligheid op te zoeken en uitstapjes te maken. Echt een vakantie om te genieten zeg maar. Eilanden die in mijn lijstje staan zijn Ko Phi Phi, Ko Chang, Ko Pha Nang, Ko Tao enz.
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst in Thailand geweest en vind het weer eens tijd worden.
Ik ben heel makkelijk in omgang, spontaan, sta voor alles open qua activiteiten en heb een brede interesse.
Ik zoek reisgenoten (m/v) van ongeveer mn eigen leeftijd en net als mij ook liever met reisgenoten op Schiphol in het vliegtuig willen stappen (niet alleen dus!). Mn eigen vrienden/vriendinnen hebben het druk met studie, weinig vrije dagen, geen geld of willen liever in Europa blijven.
Mocht je interesse hebben laat dan een berichtje achter!!
Grt
Pieter

Hey Pieter!
Al reisgenoten gevonden? Jouw oproepje sprak me erg aan. Ik wil ook graag volgende maand op reis en ga ook liever niet alleen. Denk ook dat we qua inhoud van de vakantie aardig op één lijn zitten, belangrijk is gewoon kunnen genieten. Dit is even wen korte reactie, lijkt me leuk in contact te komen en wie weet samen op reis te gaan. Ow ja ik ben Bernadette en ben 27 jaar

Groetjes!!