Wat bedoel je hier precies mee?
-iedereen met wat Thai-kennis weet toch dat de koers van de THB vooral door die van de US$ en de JPY wordt bepaald?
Kan, is er een bron waar ik dit terug kan vinden?
en die beide gaan omlaag tov onze €-dus de baht ook.
De dollar gaat inderdaad omlaag, maar ik merkte juist op dat de Bath omhoog aan het gaan was.
heeft niks of niet veel met de stand van de economy te maken-zo is zelfs de CNY=sjinese yuan weer aardig gezakt tov €-tot onder de 10.
Ik twijfelde over de titel van mijn topic, ik had hem inderdaad beter “Thaise Bath, tijdelijke vooruitgang maar voor hoelang?” kunnen noemen of iets dergelijks. Weet je trouwen hoe het komt dat de Yen is gedaald? In feite leent China geld aan Amerika zodat hun Chinese producten kunnen kopen, maar door de daling van de dollar ben ik benieuwd hoelang dit nog gaat duren.
Zo zou het toeristenaantal flink gezakt zijn-maar niet vanuit NL of de meeste Euro-landen, wel vanuit Japan, China etc.
Het toeristen aantal is inderdaad gedaald, maar waar is uw idee op gebaseerd dat dit vooral mensen zijn uit Japan en China ?
laat dit soort diezkuzie maar op het thailandforum van de thailand.startpagina.
Wat is diezkuzie? Als uw discussie bedoelde, heb ikk heb even een stukje overgenomen wat het doel van het “Thailand reiscafé” beschrijft:
*Informatie en discussies over Thailand. Hier kun je terecht met al je vragen en tips over o.a. hotels, particuliere accommodaties, toeristische trekpleisters, niet-toeristische tips en nog veel meer. Veel plezier in het Thailand Reiscafé!
*Heb ik het mis, of is dit een topic wat hier niet op zou mogen staan?
In ieder geval bedankt voor uw reactie bkkflyer.