Hee Dloves,
Dan is mijn conclusie dat je budget geen enkel probleem hoeft te zijn…
Wellicht onderschat je de afstanden en reistijden binnen Thailand, maar dat ga je ter plekke zien…
Overigens is dat wel normaal voor 1e x Thailandgangers.
Hans.
Hee Dloves,
Dan is mijn conclusie dat je budget geen enkel probleem hoeft te zijn…
Wellicht onderschat je de afstanden en reistijden binnen Thailand, maar dat ga je ter plekke zien…
Overigens is dat wel normaal voor 1e x Thailandgangers.
Hans.
Hallo,
Qua budget heb je heel wat marge! Wij hadden een budget van 100 euro per dag in gedachten met 2 pers en 1 kind voor hotels, excursies, vervoer en eten en daar zijn we achteraf bekeken net iets onder gebleven.
Veel plezier!
De afstanden die ik leg zijn per vliegtuig en ferry dus volgens mij heb ik het zo wel goed geregeld ? En van alles leer ik
Via Wereldwijzer app
Bedankt ninabe!
Dus 1500 euro per persoon moet wel lukken!
waar zijn jullie allemaal geweest?
Via Wereldwijzer app
Hee dloves,
Je schrijf: De afstanden die ik afleg zijn per vliegtuig en ferry dus volgens mij heb ik het zo wel goed geregeld ? En van alles leer ik.
In principe heb je alles goed gedaan, je hebt geregeld wat je kon, maar nu nog de Thaise praktijk…en die moet je daar ervaren.
Hans.
Wij waren in
Bangkok Lamphu Tree hotel, familievriendelijk hotelletje met een leuk zwembad en lekker ontbijt en heel behulpzaam.
Chiang Rai ( per vliegtuig ) homestay Chiang Rai, bij Toony en Phaet, waar we de lekkerste rode curry van onze hele reis aten, heel gastvrij en we werden er echt in de watten gelegd!
Chiang Mai, Liams Suan Dok Mai uitgebaat door een Belgische en een Nederlander, iets uit het centrum, fijn verblijf gehad maar zonder meer.
Phuket ( per vliegtuig ), Surin Sweet hotel, Surin Beach, een echte tegenvaller op alle vlakken. Een absolute No Go dus ![]()
Onze thailand reis was op een andere ritme aangezien we reisden met ons kindje maar het was een geweldige ervaring die we graag nog eens overdoen!