Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier. Ik ben Sabrina en ben 21 jaar, ik hou van reizen(jammer genoeg mijn vrienden niet echt), lezen, sporten en nog meer. Ik studeer in 2015 af aan de Haagse Hogeschool na vier jaar Culturele en Maatschappelijke Vorming te hebben gestudeerd.
Ik weet dat het nog erg ver weg is, maar wellicht heeft iemand al ideeën of plannen. Ik wil graag voor zo’n 4 weken naar Thailand. Dingen die me daar leuk lijken zijn: fietstocht door Bangkok, strand, duiken, tempels bezoeken, jungle tocht, naar de ‘echte oude’ bevolking en ook een dagje winkelen lijkt me leuk. Natuurlijk sta ik voor alle andere dingen ook meer dan open!
De reis zal ergens plaatsvinden tussen 10 september en 20 november, mijn budget is tussen de 1200 en 1500 euro zonder vliegticket. Voor een paar nachtjes vind ik heeeeeel erg eenvoudig slapen niet erg maar liever niet de hele reis.
Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot tussen de 18 en 25 jaar. Dus, ben je net zoals ik al megavroeg bezig met plannen en ideeën opdoen, laat een berichtje achter. En wie weet zitten wij dan straks zo :vak02:
Ik zag je planning super gaaf! Maar denk je dat je budget niet een beetje weinig is, aangezien je niet alleen maar in hostels wil en denk ik ook nog wat wil ondernemen? Gr. Glenn
Dank je voor je berichtje! Ik dacht ergens gelezen te hebben dat men van zo’n 25euro per dag moest uitgaan… 25×30=750 dus vandaar haha. Hoeveel raad jij aan? Groetjes!
Dan ben je erg low budget en kan je bijna niks ondernemen! Ik ga zelf altijd van zo 45 euro per dag uit, want iedere backpacker wil natuurlijk een souveniertje of iets anders leuks kopen. Verdiep je een beetje in de prijzen van alles!