Thailand oktober 2008

Hallo Allemaal,

Ik ben Sofie, 30 jaar, woon in Haarlem en ik wil super graag rond oktober voor een half jaar naar Azie om lowbudget rond te reizen.
Te beginnen in Thailand, en het lijkt me leuk als er mensen zijn van rond mijn leeftijd die ook in die periode die kant op willen, om er samen heen te gaan. Altijd leuker dan in je eentje. En zo lang het leuk blijft samen verder te reizen.

Ik ben flexibel, hou niet erg van te ver vooruit plannen, nieuwsgierig, hou van een avondje uit, maar ook van in een hangmat:vak02:in de zon met een goed boek. Maar vooral veel zien, lol maken en een geweldig avontuur beleven.

Heb jij er ook zo zin in? Mail me dan: [EMAIL=“fie@tiscali.nl”]fie@tiscali.nl

Hoi Sofie,

Leuk dat je zo lang weg kunt. Ik zelf ga ook flink rondreizen de komende jaren. Ik heb immers 2 jaartjes vrij genomen. Azie staat ook op mijn verlanglijstje. Maar ook Australie en Zuid-Amerika. Tot nu toe is mijn plan om in oktober voor een langere tijd naar Zuid-Amerika te vertrekken en daar rond te reizen.

Mocht er nog iets wijzigen in mijn planning en bijvoorbeeld de keuze verandert naar eind dit jaar ipv Zuid-Amerika toch Azie; zal ik zeker even een berichtje sturen.

gr.,

Arjan