Hallo reisgenoten!!
Ik ben Zoé en ik ben negentien jaar. Ik neem een tussenjaartje omdat ik nog geen zin heb weer vast te zitten aan een nieuwe studie. Ik ben even toe aan iets heel anders!!
Mijn plannen so far: Ik zit de maand juli in Thailand met een vriendinnetje, zij gaat daarna terug naar huis om wel aan haar nieuwe studie te beginnen. Ik blijf dan dus ganz allein achter!! Misschien ga ik daarop volgend 3 a 4 maanden werken (In Kuala Lumpur (Maleisië) of Savannakhet (Laos)) en daarna staan al mijn opties nog open!
Ik wil graag low-budget reizen. Ik hoef niet als een kip zonder kop een heel continent door om maar te kunnen zeggen ‘dat ik er geweest ben’, maar ik wil juist het echte leven daar meekrijgen. Niet teveel plannen maken maar gewoon kijken waar het avontuur ons brengt!!
Eigenlijk lijkt heel (zuid oost) Azië me prachtig. Ik wil in ieder geval terug naar Indonesië, daar heb ik 3 jaar terug een maand gereisd en ik ben werkelijk verliefd geworden op het land en de mensen.
Zo dit is een heel boekwerk geworden zie ik wel!
**Lijkt het je wat om een aantal maanden low-budget te reizen in Azië? Laat een berichtje achter of voeg me toe op MSN: **[EMAIL=“groteteen33@hotmail.com”]groteteen33@hotmail.com (Ja, eh… Dat e-mail adres moet je maar even negeren haha)
Hopelijk tot spreeks!
XZoe