Ik ga only the lonely + planet naar Thailand. Ik ben 29 jaar en het werd eens tijd dat ik ga doen wat ik al zolang wil. Waar ik heenga is nog niet bekend go with the flow is mijn motto.
Het lijkt me leuk contact te hebben met reizigers die op dat moment er ook zijn. Misschien zijn we bij elkaar in de buurt en kunnnen we 1 van de leukere dingen in Thailand samen ondernemen.
Hierbij te denken aan: jungletocht, duiken, strand, barretje, watervalletje bezoeken, tempel bewonderen, fullmoon party of al dat andere leuks wat er te doen is. Misschien kunnen we samen de delicatesse van Thailand uitproberen de sprinkhaan. ik trakteer. haha
Laat gerust een berichtje achter als je ook in Thailand bent en we zien wel hoe het loopt.
wij zitten nu al in thailand, maar maken straks eerst een rondje laos, vietnam, cambodja. daarna (december) lekker chillen op de bounty eilandjes (duikcursus ook…misschien nog een full moon…die van oktober was top!)… have fun!
Ik ga ook in m’n eentje naar Thailand en heb m’n ticket al gekocht!
30 november vlieg ik naar Bangkok. Vier weken chillen in Thailand is het plan.
Waarschijnlijk eerst richting noorden en daarna op naar de bounty-eilanden :))
Lijkt me ook gezellig om met wat mensen af te spreken!
Hi, ik vlieg op 11 december naar BKK. Wil eigenlijk na t shoppen op de markten daar direct door naar een eiland. Ik blijf 6 weken en wil oa de jungle in en naar Maleisie.
Ik, vrouw, 31 hou van relexen en genieten.
mijn email voor daar is: [EMAIL=“boompie1975@gmail.com”]boompie1975@gmail.com
Hallo,
IK GA SAMEN MET MIJN OOM OOK NAAR THAILAND TOE.WIJ GAAN 30 NOVEMBER WEG EN KOMEN OP 28 JANUARIE TERUG NAAR HOLLAND.IN THAILAND VERBLIJVEN WIJ IN JOMTIEN DAT IS DICHTBIJ PATTAYA.HET ZOU LEUK ZIJN OM DAAR NOG MEER LANDGENOTEN TE LEREN KENNEN.