Ik en mijn vriend willen volgend jaar graag een week naar de Malediven maar willen dit het liefst combineren met 2 weken Thailand. Heeft iemand hier ervaring mee of is dit echt heel onlogisch??
In Thailand zouden we graag ook wat eilanden meepikken in het zuiden (Koh Phi Phi, Krabi en Phuket)
Ik hoor graag jullie reacties
Het is zeker wel te combineren met elkaar alleen de vraag is waarom? Male is mooi maar behoorlijk aan de prijs terwijl je in Thailand ook dezelfde eilanden vind voor een veel vriendelijker bedrag. Maar goed terug naar de mogelijkheid
Je kan vanaf BKK een vlucht boeken naar Male en vandaar uit door naar het eiland van je keuze. Er is ook een mogelijkheid om een verzorgde reis te boeken in BKK Ik heb hier eventueel wat adressen voor jullie :chin:
Alles is mogelijkā¦alleen is combinatie Thailand/Malediven idd vrij onlogisch. Malediven zijn prachtige eilanden, alleen is er erg weinig te doen (behalve snorkelen, duiken en op het strand liggen) en is het er ook nog eens stervensduur. Volgens mij betaal je voor een flesje water al bijna 10 euroā¦
Je zou eens kunnen kijken voor een ticket met bijvoorbeeld Emirates. Amsterdam-Dubai-Bangkok-Dubai-Amsterdam waarbij een stopover in Dubai gemaakt mag worden. Vanuit Dubai zou je dan eventueel een sidetrip Dubai-Male-Dubai kunnen maken.
Maar Malediven lijkt ons heel mooi om een paar dagen echt te relaxen en dan in een All-in resort eigenlijk⦠Maar jullie zetten de reizen die jullie maken altijd zelf in elkaar of niet? Krijg zoveel info Zelf weet ik nooit hoe of wat dus daarom hebben wij eigenlijk alleen maar via reisburo reizen geboekt (Mexico, Bali en in okt na Florida).
Maar goed t duurt nog bijna een jaar, maar wilden vast wat info
Ja de meeste (95% ) zetten alles hier zelf in elkaar . 1 van de mooie dingen in Thailand is dat het reizen er super gemakkelijk is. Het nadeel is weer er is zoveel te zien dat je vaak niet weet waar je moet beginnen haha. Het boeken bij een reisbureau is makkelijk en je hebt een vaste route,maar wat als je het ergens zo leuk of interessant vind en je wil blijven? op eigen gelegenheid heb je die mogelijkheid met een bureau niet.
Over het algemeen kan je (zeker de eerste x) alvast een hotel boeken voor de eerste nacht in BKK en daarna zie je het wel toch Vrijheid blijheid en genieten van je reis:dag: