Bangkok –> Ayuttahya –> nachtrein naar Chinag Mai –> Chiang Rai –> Huay Xai –> met de boot naar Lang Prabang; hoe dan verder? dacht eraan vanuit daar richting Hanoi, Hoi An, Ha long bay. Maar das waarschijnlijk veel te veel.
Ticket van hanoi naar Siem reap en dan daar Angkor Wat, Tonle Sap
en net wat ik daarnaast nog red (bokor national park, battambang, Yeak laom)
en nog ff een paar daagjes op een stukje strand lol2
Hoe kort ik mijn reis in?
tips voor het stuk na Luang prabang? Hoe koppel ik het aan het stuk in cambodja?
Tips voor een paar dagen strand zuid Cambodja oost thailand?
je kan vanaf luang prabang naar zuid laos gaan en vandaar naar cambodja via de 4000 islands in de mekong Laos is een prachtig land
strand in cambodja is niet zo mooi als in thailand je zou koh chang in thailand kunnen bezoeken dit ligt bijna tegen cambodja aan en er is een directe bus verbinding naar bangkok (minibus) welke er ongeveer 5 a 6 uur over doet om vanuit koh chang naar bkk te komen of je zou naar koh samet kunnen gaan wat op ongeveer 3 uur vanaf bangkok ligt (beiden ten zuid oosten van bkk
ik zou inderdaad niet ook nog naar vietnam gaan 6 weken lijken erg lang maar de landen zijn groot afstanden vaak enorm en de wegen … soms zelfs weg
Hey Dirk,
Bedankt voor je advies!
Was n beetje bang om door Laos heen te reizen omdat ik altijd hoor dat het zo’n moeilijk bereisbaar land is.
Maar valt wel mee dus.
Ga de route zo nog eens bekijken
hi Jeanine, wel Laos is niet het meest makkelijke land om door te reizen omdat de infrastructuur niet de beste is, maar het is wel een fantastisch land om door te reizen zeer vriendelijke mensen en echt adembenemende natuur
nee laos is niet mijn favoriet dat is toch thailand ik hou echt van zee en strand en dan is thailand toch het mooiste verder hou ik erg van zuid oost azie in het algemeen, heerlijk eten, alles nog goed betaalbaar, schitterende natuur, vriendelijke mensen, ja voor mij toch wel paradijs op aarde
ik zal er dan ook zeer waarschijnlijk eerder wonen dan dat ik de pensioen gerechtige leeftijd haal en daar krijg ik door de ontwikkelingen in west europa de laatste jaren alleen maar meer tijd voor