Thailand (Kanchanaburi) eind december 2011

Ik (37) vertrek met de kerst voor een kleine drie weken vakantie naar Thailand (voor het eerst). Ik reis alleen, maar vind het best leuk om hier en daar samen met anderen op te trekken. De laatste dagen van het jaar (inclusief oud en nieuw) zit ik in Kanchanaburi. Iemand anders ook toevallig? Kunnen we misschien samen proosten op het nieuwe jaar!

Hoi

Ik ben van 31 december , aankomst 1 january in Bangkok, ik denk dat ik dan nieuwjaarsdag moet bijkomen, ik reis alleen en verblijf tot 29 january in Thailand, het is de eerste keer en ik reis alleen
Mijn plannen zijn het noorden en ook nog naar het zuiden, ergens in phuket
Heb je malariapillen gekocht ? ik wil het liever niet , omdat ik toch niet naar Laos, Myramar of Cambodja zal afreizen, ik houdt het voorlopig op het noorden en het zuiden ( misschien wel de Andaman Zee en de Phi Phi eilandjes

Maar zeker ook de natuur, cultuur en vooral vakantie vieren

Misschien kunnen we wel een paar dagen samen zijn
maar ik heb al een hotel geboekt in Bangkok voor de eerste 5 dagen
omdat ik dan pas verder kan gaan reizen, wegens afspraak met Tandarts

Groetjes Giesje

Ha Giesje

Ik neem ook geen malariapillen mee. Niet nodig als je in Thailand blijft. Gewoon goed smeren met deet.

Ik denk niet dat wij elkaar gaan tegenkomen… Je noemt allemaal plaatsen waar ik niet naartoe ga (behalve BKK, maar daar zit ik op andere momenten dan jij).

Veel plezier alvast!
Lonneke

Hallo Lonneke,
Ik vertek 27/12 naar BKK en verblijf daar tot 31/12 (dan reis ik door naar Laos). Mocht je dezelfde dagen in BKK zijn dan vind ik 't wel gezellig om af te spreken. Ik ben redelijk Azië fan en heb al een aantal landen gezien. Dit wordt mijn 2e reis door o.a. Laos en Vietnam.
Ik hoor 't wel.
Groeten,
Noor (35)

Ha Noor

Had ik best gezellig gevonden maar ook wij lopen elkaar mis. Ik reis de 28e door naar Kanchanaburi en blijf daar tot het nieuwe jaar.

Veel plezier in ieder geval!
Lonneke