Thailand juli of augustus

Hallo allemaal!!!

Van de week heb ik me aangemeld op deze site omdat ik opzoek ben naar een reisgenoot voor deze zomer.
Ik heb al gezien dat er aardig wat mensen richting Thailand gaan:zon02:
Echt concrete plannen heb ik nog niet maar mijn idee is om via Bangkok eerst het noorden te gaan bezoeken en dan richting het zuiden. Stukje Maleisië lijkt me ook geweldig, maar dit is een beetje afhankelijk van het budget wat ik dan nog heb:wacko:

Ik wil er echt een super leuke avontuurlijke vakantie van maken!! Feesten op de full moon party’s, veel mooie dingen van het land bekijken, wat van de cultuur meepikken, safari of jungle tochten maken. Kortom er gewoon een reis van maken om nooit te vergeten:D

Maar het zou natuurlijk leuker zijn om deze reis samen met iemand te maken:thumbsup:
ik wil zo’n 3 a 4 weken, ik kan tussen 12 juli en eind augustus, tijd zat dus!!

Ik ben 23 en woon in Haarlem, ik heb al eerder gebackpacked in Australiëcheer

Spreken mijn plannen je aan laat het me dan weten!! Zou leuk zijn de hele of een gedeelte van de reis samen met iemand te doen:vak02:

([EMAIL=“oostra_myrthe@hotmail.com”]oostra_myrthe@hotmail.com)

En weet iemand of het veilig is om voor een meisje (blond haar) alleen te reizen in Thailand??

Ik ben benieuwd naar de reacties:chin:

Groetjes:dag:

Hey!!

Ik ga vanaf april richting Vietnam en dan ga ik daar 2,5 maanden vrijwilligerswerk doen. Vanaf juli wil ik gaan backpacken voor onbepaalde tijd door Azie :D!! Dus als je rond julie ook die kant op komt kunnen we zeker meeten. Samen is leuker dan alleen niet waar…

Laat maar horen wat je plannen zijn??
Heb je ook nog andere landen op je lijstje staan zoals cambodja en laos of wil je heel graag naar Thailand.

Hoi Myrthe!

Heb je inmiddels je plannetjes al klaar? >>>
Ik krijg op 24 juli voor 4 weken vakantie en wil dan graag meteen richting thailand. Lekker genieten van de cultuur, de natuur en uiteraard de prachtige stranden en leuke feestjes! Ik zou het inderdaad wel leuker vinden om samen met een gezelllige reisgenoot te gaan dan alleen!
Ik ben Loes, 28 jaar en woon in Limburg. Net als jij heb ik al eerder een aantal fantastische reizen gemaakt waaronder Zuidelijk Afrika en Costa Rica en Nicaragua.

Als het je gezellig lijkt om te kijken of onze plannen overeen komen, dan laat maar wat weten!

Groetjes Loes

Uit mijn ervaringen (4 x 2 maanden Thailand backpacken + 7 maanden Bangkok wonen) kan ik zeggen, is helemaal veilig voor je:) In ieder geval niet onveiliger dan voor elke andere toerist.