Thailand in April?

Hello people!!!

Na afgelopen woensdag thuis te zijn gekomen uit Maleisie, zijn we al weer aan het kijken voor volgend jaar… Aangezien we Azie helemaal geweldig vonden willen we nu naar Thailand!

Nu is mijn vraag, is Thailand in april te warm voor een rondreis? Sommige mensen zeggen van wel, en sommige van niet… Dus ja ik weet het nou niet meer :confused:

Hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Thanks!
:vak01:

Wij zijn gisteren terug gekomen vanuit thailand. Wij vonden het niet TE warm. Vorig jaar zijn we in ongeveer dezelfde periode naar Maleisie geweest en ik vond het wel vergelijkbaar qua temperatuur, Maar ach ook in Thailand veranderd het klimaat…

Ja, het is warm in Thailand in die periode. Maar dat is ook een zaak van even de tijd nemen om te wennen aan de hoge temperaturen. Het Noorden is wat koeler door de bergen dan de centrale vlakten van Thailand, zoals in Uttaradit en Tak waar het 40+ kan worden.
April is ook de tijd van songkran, het Thaise nieuwjaar. Een groot feest overal in Thailand. Een aanrader om mee te maken. Voordeel van april is ook dat er overal een stuk minder toeristen zijn.