Hoi allemaal,
Ik ben Linda en ben 30 jaar. Ben sportief, avontuurlijk ingesteld, houd onwijs veel van de natuur en bezienswaardigheden en houd van fotograferen. Ik ben al een hele tijd van plan om te gaan backpacken door Thailand. Ik was dit 6 jaar geleden van plan met mijn toenmalige vriend, maar dit ging helaas niet door. Heb ondertussen veel gereisd, maar Thailand is er nooit van gekomen.
Ik ben van plan ong.4 weken te gaan. Wil wel van te voren een beetje uitstippelen welke plaatsen aan te doen, maar nog niks vast zetten/echt boeken, evt alleen de eerste twee nachten in Bangkok.
Wil graag beginnen in Bangkok, daar o.a. River Kwai, floating market, tempels etc. en dan door reizen naar het noorden. Een trektocht van 3 dagen doen in the jungle, olifantenfarm bezoeken, Chiangmai etc. en dan door reizen naar beneden naar koh phi phi, snorkelen, duiken etc
Ben op zoek naar een vriendelijke, gezellige en betrouwbare man of vrouw tussen de 25 en 35 jaar, die net zo van de natuur houdt en van cultuur opsnuiven als ik.
Alleen serieuze oproepen graag.
ik hoor graag van je.