hey,
ik wil deze zomer (heel de maand augustus) 4 weken gaan backpacken in Thailand (waarvan wellicht een weekje in Bali). Ik ga voor t eerst in mijn uppie op vakantie. Ik ben niet opzoek naar een full-time reisgenoot, maar ben benieuwd of er nog meer mensen in deze periode gaan en het lijkt me leuk om van te voren reisplannen te delen en wellicht, als het klikt, iets (tijdens de reis) af te spreken.
Een gedetailleerd reisplan heb ik nog niet, maar ben van mening dat het met een globale planning incl lonely planning zeker moet lukken (zoals tijdens mijn reis in Zuid-Afrika). Verder wil ik tijdens mij reis culturele uitstapjes maken, natuur/jungletochten maken, sportieve activiteiten (duiken/raften?) en goede (strand)feestjes in Zuid-Thailand bezoeken.
ik ben benieuwd wat andermans plannen zijn en naar tips/adviezen van ervaren Thailand-gangers. Zelf heb ik nu het plan om 1 week Bali te doen en 3 weken Thailand, zijn er mensen die dit ook hebben gedaan? Of is een ander nabij gelegen land leuker/beter/interessanter enz… om voor een week te bezoeken?
ben benieuwd…
groetjes, Marjon :dag: