Hi,
Wie heeft er interesse om mee te gaan naar Thailand of om elkaar daar te ontmoeten? Het gaat om een gewone reis partner (m/v) zonder ‘strings attached’.
Ik kom op 5 december aan in Bangkok en ben van plan om daar ongeveer een week (of iets korter) te blijven. Van vrienden heb ik al wat informatie over een aantal goede hotels/appartementen. Ik heb echter nog niks geboekt en ben dus nog volledig vrij. Daarna zou ik graag richting strand willen gaan op een locatie waar het ook makkelijk is om te gaan duiken.
Mijn stijl van reizen is comfortabel in redelijk goede hotels. Het backpacken heb ik al met veel plezier gedaan maar het is nu mogelijk om meer te besteden.
Ik ben op zoek naar een reis partner want ik reis gemiddeld al zo’n 130 dagen per jaar voor mijn werk en dat meestal alleen. Tot nu toe ging mijn vriendin altijd mee zoals je dat zou verwachten. Echter is dat nu voor haar niet mogelijk en moet ik wel alleen.
Ik ben een man van 37 jaar, nog niet versleten maar niet buitengewoon wild en dus niet in voor de ‘full moon party’. Dat heb ik 10 jaar geleden al gedaan.