mooi,prachtige plaatsen
ik ben 3 maand in de filippijnen en we zijn van plan 14 dagen naar thailand te gaan,huwelijks reis met mijn filippijnse vrouw
op onze lijst staan,bangkok,kanachaburi,chiang mai,en een korte strandvakantie op een eiland
grtjs
zouden we het met een reisbureau doen of alles zelf regelen?
Je kan alles zelf prima regelen in Thailand.
Indien je nog vragen hebt over het noorden van Thailand,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe.
Ook kom je veel te weten wat betreft vervoer en overnachtigen alsook hoogtepunten! die je terug vind in het subforum “reisinformatie” op het Thailandforum.
Mooi en knap verslag van jullie reis. Enkele plekken die me deden glimlachen omdat ik er ook al ben geweest en goede herrineringen eraan heb, maar ook veel plekken waar ik nog niet ben geweest en waarschijnlijk ook niet zal komen. Kortom prachtig verslag en leuk om te lezen.
Leuk verslag hoor! Tja zo blijkt maar weer met een heel groep reizen is op zich best leuk (paar dagen) maar je ziet lang niet zo veel en contact maken buiten de groep is en blijft heel lastig.
HOI ton en Ria
Wij zijn helemaal nieuw op het Thailand forum. Volgend jaar ( verplicht in zomervakantie) willen wij als "gezinsafscheid"met onze kinderen van dan 22 en 20 , een rondreis in Thailand maken. Wij hebben nog nooit gevlogen en zijn dus nog nooit ver weg geweest. Wij kamperen altijd in de zgn Oostbloklanden.
Nu twijfelen we of we zelf alles moeten organiseren of zoals jullie gedaan hebben, met een reisorganisatie gaan en dan eventueel nog een paar dagen op ons zelf. Nu vraag ik me af of er bijvoorbeeld bij Kras nog veel kosten bijkomen? Ik heb geen idee wat e.e.a. kost in Thailand. Omdat we met 4 personen zijn loopt het sowieso wel op maar ik wil graag een beetje een idee hebben waar ik op moet rekenen.
Alle andere tips zijn ook welkom!
Vriendelijke groet, Rob en Ria
PS Ik vond het erg leuk om jullie reisverslag te lezen.