Thailand 2007

He mensen

Meschien een beetje laat, maar ik ben pas op deze site gekomen. Ik vertrek 11 juli naar Thailand en blijf daar tot 28 augustes rondreizen. Natuurlijk vind ik het leuk om dit met meerdere mensen te doen om deze mooie ervaring te delen.

Ik heb een plan maar nog niet vast staan dus ik sta voor alles open.
Ik zelf ben 21 jarige spontane en gezellige jongen die net
is afgestudeert dus leek me de ideale tijd om lekker weg te gaan uit.

Mijn mailadres is [EMAIL=“GertjanVersteeg40@hotmail.com”]GertjanVersteeg40@hotmail.com

Groetjes en meschien tot snel
Gertjan

Hey!

Ik vertrek de 13e. Mocht je nog in BKK zijn rond die tijd laat ff weten kunnen we misschien wat drinken en ff kijken wat we willen zien. De 22ste komt nog iemand mij achterna gevlogen en gaan wij richting Laos. Ik moet dus als het ware een week overbruggen. Wat en hoe heb ik nog geen idee van. Ik ben al in Thailand, Cambodja en Vietnam geweest dus heb geen idee waar ik die week heen ga, dat zal ik ter plekke uit gaan zoeken…

Maargoed misschien heb je intresse mail me dan…

[EMAIL=“liabos1@hotmail.com”]liabos1@hotmail.com

Je kunt ook best mailen op de dag van mijn aankomst zodat je geen plannen verder hoeft te maken… altijd goed

Groetjes Lia

PS je bent echt niet alleen en gaan zoveel mensen die kant dus dat komt zeker goed! Have fun en enjoy…

hoi beiden,

zoals het er nu naar uitziet vertrek ik 20 juli voor 3 weken naar thailand. samen ergens biertje doen? full moon party? kamers delen? roept u maar

groetjes, ilse

ps: ben een jonge, energieke en gezellige meid van 24

Hoi Ilse…

Ik vlieg wel op BKK maar mijn doel is Laos… maar wie weet…

Ik check echt nog wel deze site en mijn mail, greetz Lia en have fun!