Terug uit Japan (+ Naragids)

Jeetje mijn eerste keer naar Japan. Alweer bijna een maand terug en alweer volop in de sleur van het leven gezogen :was:

Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm heb genoten van mijn reis en zeker nog een keer terug ga naar Japan. Wat een vriendelijke mensen en gevoel van veiligheid. Hoewel ik natuurlijk weer midden in de nacht een dronken Koreaan aan mijn deur in Tokyo had en uiteindelijk de politie heb moet laten komen om hem na mijn verwoede pogingen hem weg te sturen, hem steeds weer voor mijn deur kreeg. Wel een leuk verhaal dat dan weer wel hahahaha. Gelukkig geen aardbeving gehad. Ik was amper terug drie dagen ofzo en er was een aardbeving Oo.

I love Japan.

Na twee weken schrijven eindelijk ook mijn Nara gids af. Ik vond Nara geweldig. Nara bezienswaardigheden en festivals - Yolo Solo
eventuele schrijf en taalfouten tja wat zal ik zeggen :stuck_out_tongue:

Als ik geen link mag plaatsen naar mijn blog laat mij dat dan weten aub :slight_smile:

I miss Japan :frowning:

2 likes

Herkenbaar, ik ben net drie weken terug maar het voelt alweer als zo lang geleden…

Maar geen probleem hoor, die link! Leuk om te lezen en informatief.

Dat Wakakusa Yamayaki heb ik in 2011 bezocht (m’n allereerste matsuri!), dat was toch wel een heel bijzondere ervaring. Op zich viel het overigens wel mee om een goede plaats te vinden, juist omdat het een berg is die in de fik wordt gezet is het van grote afstand te zien. Van het ceremonieel eromheen heb ik dan wel weinig meegekregen, daarvoor zal je echt moeten weten waar je moet staan. En na afloop uiteraard genieten van de talloze yatai…

Hahahaha ja een brandende berg is niet te missen inderdaad :stuck_out_tongue: Bedoelde ook meer het ceremonie gedeelte inderdaad :smiley:

En weer iemand besmet met het Japan virus :biggrin:

Ik heb genoten van je blog tijdens de trip.