Terug thuis ...

(origineel bericht op be-more.nl)

Terug thuis …

Ik ben nu vier dagen thuis en alweer helemaal gewend aan het gewone leven. Ik had eigenlijk gehoopt dat dit wat minder snel zou gaan. Maar goed, de vertrouwde omgeving heeft natuurlijk ook zijn charmes! :wink:
De terugreis duurde 27uur in totaal maar is voorbijgevlogen. Een meevaller was het geregelde hotel in Ethiopië waar echt kingsize bedden stonden! Heerlijk geslapen voordat we verder vlogen naar Nederland.
Ik zal het mooie Malawi zeker missen. Onze huismoeder, het eten, de vrolijke mensen, de lachjes, de knuffeltjes, de zon, … en nog zoveel meer. Maar vanaf dag 1 in Malawi heb ik al besloten dat ik terug ga naar Afrika. J Het waren vier zeer mooie weken die voorbijgevlogen zijn. Ik ben heel trots op onszelf wat we gepresteerd hebben met het schooltje. Nu weet ik tenminste zeker dat de kinderen iedere dag opnieuw naar een mooi, educatief en gezellig schooltje gaan! En er is nog zoveel wat we gedaan hebben, maar dat hebben jullie allemaal al kunnen lezen in mijn vorige blogs!

Wat ik ietsjes minder zal missen is het gat! Het viel op zich allemaal heel goed mee, eenmaal de juiste houding, dan lukt alles he! Hahaha :wink: Maar toch is het ook weer fijn, rustig naar de wc gaan zonder kakkerlakken, vliegen en gekko’s die meekijken!
Verder wil ik nog een laatste keertje iedereen superhard bedanken voor de steun van de afgelopen maanden. Ik had het nooit verwacht dat zoveel mensen achter mij zouden staan. Wantja, het is toch maar het verre ‘onbekende’ Afrika. Maar IEDEREEN stond achter mij, wat echt super was! Supersuper hard bedankt allerliefste vrienden, familie, …
Kortom: In Africa, I had the time of my life!

(origineel bericht op be-more.nl)