Wij moeten nog hotels boeken in Phnom Penh, Siem Reap en op Koh Chang, voor in oktober dit jaar. De prijzen die ik op de sites van de hotels zie zijn hoger dan door jullie vermeld op het forum. Wat is jullie ervaring, ter plekke boeken goedkoper? Ik zie er alleen een beetje tegenop om lang te moeten zoeken naar een geschikte kamer. Ervaringen?
Groet, Marije
Persoonlijk boek ik zelden of nooit vooraf een kamer. Er zijn steeds genoeg mogelijkheden in alle prijsklasses. Je kan rustig enkele kamers gaan bekijken alvorens te beslissen, zeker in de plaatsen doe je opnoemt. Je zal sowieso ook wel worden aangesproken door kereltjes die een hotelletje aanbieden, je kan altijd even gaan kijken, dat kost niks en je bent niks verplicht.
Beschouw een kamer zoeken niet als een opdracht maar als een leuke bezigheid, dan is het best wel plezierig. :vak02:
Hallo,
Het ligt er aan als je voor 4 a 5 sterren hotels gaat kun je beter boeken ga je voor hostels of wat goedkopere hotels dan kun je er gewoon naar toe gaan en daar regelen.
Ik heb zelf in Phom Phnenh in Phom Phenh Hotel gezeten en in Siem Reap in Tara Angkor Hotel beide zeer goeie hotels 4 sterren.
In Siem Reap is er veel leegstand en kamers worden dan ook voor hele goede prijzen weggegeven. Zeker als je ter plekke aan het “shoppen” bent.
In Phnom Penh het aanbod wat bepekter, maar je vind altijd wel een kamer. Heb je een hotel/guesthouse waar je echt wilt verblijven, dan zou ik altijd het zekere nemen.