Ter plaatse hotel vinden

Ik heb even een praktisch vraagje:

Omdat ik in Thailand wel zie waar we heen gaan en terecht komen boek ik niets van te voren.

Maar hoe werkt dat dan met hotels vinden? Moet ik me dan voorstellen dat je bij aankomst je naar de plaats laat brengen met de taxi en dan met je koffertje van hotel naar hotel rolt tot je een leuk betaalbaar hotel hebt gevonden? Of stap je ter plaatse gewoon een reisburootje in en boek je daar wat?

En hoe gaat het dan op de eilanden waar je bij heel veel stranden alleen maar met een longtailboot kan komen? Moet ik dan al van te voren weten naar welk strand ik wil zodat ik gelijk een boot daar naar toe neem en hotel zoek of …ja uhh hoe werkt dat?

(Ik ben nl een beetje bang dat wij bv naar de plaats gaan en hotel gaan zoeken en er 1 vinden en dat je denkt van ok gevonden, maar dat er dan bv net bij een ander strand iets verder bv een veeel mooier hotel is en het strand etc veeel leuker is…)

eenelfje, sorry maar wij:Hans2007, Georgessiam, Davenuman, Neyana, Jan Aalstede, Fleurtje, Jellebowski, Liu ,Baco, inazuma, Jenny en ikzelf zijn hier door omstandigheden opgestapt tot … voorlopig 14 jan maar en dit zou zomaar langer kunnen gaan duren.
voorlopig zijn wij bereikbaar op Dit forum bestaat niet dit is nieuw en dus met de nodige opstart problemen maar onze kennis over thailand is wel hetzelfde gebleven

Hallo elfje,

Zou idd wel een dag van tevoren beslist waar je heen wil gaan en had een rugtas meegenomen als ik jou was want een koffer is niet zo handig als je echt wil gaan reizen. Maar je neemt vervoer ergens naar toe en kom je daar aan ga dan op je gemak op zoek naar iets dat jou aanstaat of boek de avond ervoor op bv Latestay een hotel. Als je dan een veel mooier strand/ hotel tegenkomt dan ga je daar toch een dag later naartoe? De meeste stranden zijn prachtig(als je er met een longtail moet komen) en dan is in je hotel zitten het laatste waar

sorry maar wij:Hans2007, Georgessiam, Davenuman, Neyana, Jan Aalstede, Fleurtje, Jellebowski, Liu ,Baco, inazuma, Jenny en ikzelf zijn hier door omstandigheden opgestapt tot … voorlopig 14 jan maar en dit zou zomaar langer kunnen gaan duren.
voorlopig zijn wij bereikbaar op http://reizennaarazie.xsbb.nl/index.php dit is nieuw en dus met de nodige opstart problemen maar onze kennis over thailand is wel hetzelfde gebleven

groet dirk :chin: