Telefoon unlocken?

Ik was in de veronderstelling dat ik geen simlock had maar nu ik een kaartje van digicel heb gehaald blijkt er toch n simlock op te zitten.
Weet iemand waar ik m cheap kan laten unlocken?

Hopi danki!

Debby

Ppfff das helaas erg duur op het eiland vergeleken bij NL. Mijn telefoon is ook gelockt en ik heb gebeld met HI in NL om de simlockvrije code te krijgen. Ik heb iets doorgekregen, maar helaas werkt dat niet. Ik zoek dus eigenlijk ook een zaakje dat mijn telefoon goedkoop kan unlocken …

Er zijn verscheidene bedrijven waar je de simlock kunt laten verwijderen. Ik heb geen idee wat het nu kost, maar een paar jaar geleden kostte het 15 NAF, dus dat is nog wel te doen. Op de Cas Cora weg aan de rechterkant, vlak na Mi Dushi snack (komende vanaf Centrum bij de stoplichten naar links en dan na grofweg 200 meter aan de rechterkant).
Op de Gosieweg zat er eentje vlak voor de afslag naar Sun Valley.
Er zat er ook nog eentje vlak naast de oude Burger King, kortom er zijn er genoeg, maar je moet gewoon even zoeken en vragen, kom je er vanzelf eentje tegen.

Maar…UTS en Digicel apparaten worden NIET aangenomen om simlock vrij te maken, vanwege de aanwezige kans op een boete hebben ze mij uitgelegd…

Er mogen wel meer dingen niet, maar dat houdt niet in dat het niet gebeurt.
Enige jaren terug mochten de kaarten van Direct TV ook niet worden gekopieerd, doch overal op het eiland kon je de kaarten laten ‘unlocken’ voor NAF 50.
Op de dagen dat de code weer werd veranderd stonden er hele rijen bij de benzine stations, bij telefoon winkels etc.
.
Kan me voorstellen dat officiële winkels niet zo happig zijn op het openlijk unlocken, doch met de juiste benadering kom je er in 2 tellen achter waar je het wel kunt laten doen. Iedereen kent elkaar en reken maar dat het nog volop gebeurt.

Hi oh ja dat zal best hoor, maar ik ken die plaatsten niet. De officiele electronica zaken bedanken voor de opdracht in ieder geval…

Bon dia!

Dank voor jullie reacties!
Ik ben inmiddels bij de phonehouse geweest in punda en daar laten unlocken voor 45 gulden. Altijd nog goedkoper dan een nieuwe telefoon etc.
Binnen een uurtje kan je je telefoon weer ophalen. Prima dus!

Greetz!