Technische vrijwilliger(s) gezocht voor ontwikkelingsproject op Flores, Indonesie

Voor een kleinschalig ontwikkelingsproject in Manggarai, Flores, gericht op de economische ontwikkeling van dorpen, ben ik op zoek naar een vrijwilliger met technische kennis op het gebied van zonnepanelen. Het opstellen van een onderhoudshandleiding en training op het gebied van onderhoud, kleine reparaties, en verstandig gebruik van apparaten op zonne-energie wordt dan jouw/jullie taak! Je krijgt hierbij de kans om veel te zien van deze geweldig mooie streek en van de oude cultuur van de Manggarai!

Heb je interesse - of vragen - laat het me dan weten.

Via onderstaande link krijg je wat meer informatie met wie je te maken hebt. Als je onder mijn verhaaltje op ‘Like’ drukt dan hou ik je op de hoogte van nieuwe projecten voor vrijwilligers in Indonesie! Groet,

Rik Thijssen

http://www.hivos.nl//Expeditiesumba/Inzendingen/Mensenwerk/(showonlyvideo)/yes/?fb_comment_id=fbc_10150551872427891_21240620_10150556494437891#f2a0455cfda256c

Hallo, Ik ben een man van 52 jaar met vier kinderen (jong volwassenen) en heb 35 jaar zelfstandig aannemer inbouwwerken geweest. vooral verbouwingen. van opleiding ben ik electrieker, maar met veel bijscholing en ervaring ben ik ook goed thuis in sanitair, houtwerk, verwarming… kortom, alles wat met bouw te maken heeft. Als vrijwilliger heb ik reeds 3 weken in Roemenië, vijf weken in Nepal, 2 maanden in Rwanda, en ik ben nu net thuis van 5 maanden in Ghana. Ik ben nu van plan om toch een tijdje thuis te blijven, maar lang zal ik het hier toch niet volhouden. Daar ik zeer veel interesse heb in alternatieve energie, zou ik graag in mijn volgende project met zonne-energie werken, mocht je meer vragen hebben mag je altijd contact met me opnemen. Met vriendelijke groeten Freek Verrecas