Hallo Allemaal,
Alvast bedankt voor het lezen van mijn berecht!
Na 10 jaar verantwoording en sleur heb ik besloten vrijwilligers werk te willen gaan doen. Ik wil iets voor de wereld betekenen en me zelf ontdekken, ontwikkelen en tegenkomen. En mijn vaardigheden op een hele nieuwe manier toepassen.
Het is snel maar als doel heb ik om 1 september weg te gaan en voor minimaal 3\4 maanden ergens te verblijven.
Ik heb zelf nog geen idee waar ik naartoe wil, en laat dit afhangen van waar ik nodig ben en hoe ik me daar kan inzetten. Ik zou graag echt iets opbouwen wat nog niet af is. Dus een schooltje \ project die al draait en loopt gaat mijn interesse minder naar uit (sta wel voor ideeën open). Als klusjesman, elektricien, IT’er , verzorger, enz… kan ik mijn kunsten vertonen. Ik hou van kinderen maar hoef er niet perse dagelijks mee bezig te zijn, les geven of iets dergelijks licht mij minder. Ik ben liever met mijn handen bezig.
Ik werk momenteel als Senior software engineer/project leider.
Ben technische ingesteld met 7 jaar HBO werk en denk ervaringen, 2 rechter handen, als ik iets zie kan ik het of ik bedenk een oplossing om het te kunnen of voor elkaar te krijgen.
Graag wil ik weten of mijn tijds plaatje haalbaar is en wie er een project heeft of weet waar ik nodig ben. Heb financieel niet veel te besteden dus kost en inwoning is een pré.
Ik hoop dat er leuke en nuttige reacties komen zodat we eind deze week al e.a. in gang kunnen zetten.
Groeten,
Erik :dag:
P.S.
De grotere\bekende organisatie’s hoeven niet te reageren (die kan ik zelf ook vinden)