Teamleider eurocamps?

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik gesolliciteerd naar teamleider bij eurocamps. Hoewel ik wat ouder ben dan de gemiddelde eurocamps medewerker lijkt me dat wel een uitdaging. Ik houd over het algemeen niet zo van hele commerciele campings maar ik denk wel dat ik er aardig wat van kan leren.
Ik lees al veel negatieve reacties over de hoeveelheid schoonmaakwerk bij eurocamps maar dat wel vooral bij de banen als courrier en niet als teamleider. Hieronder zou meer receptiewerk en klantcontact vallen. Mij lijkt het erg leuk een tijdje te gaan werken in het buitenland in de toerisme sector. Op het moment zit ik werkeloos thuis dus dan lijkt het me wel een uitdaging.

Iemand ervaringen met de functie teamleider?

Gaby

Hi Gaby,

Ik heb geen ervaring als teamleider maar misschien dat wij nog iets voor je kunnen betekenen. We hebben meerdere vacatures staan die ook vallen in de categorie van Eurocamp.

Seizoenwerk.nl

Hoi seizoenswerk,

Ja ik weet dat er meer vacatures zijn. Dat heb ik op hun eigen website ook gezien. Ook weet ik wel wat ze inhoudelijk globaal inhouden. Ik vraag nu echt naar gerichte ervaring in die functie gezien ik uitgenodigd ben voor een selectiedag. Ben temeer ook benieuwd naar de ervaring met de organisatie van mensen.

Toch bedankt voor de reactie.

Gaby