Teacher English in Sevilla

Hi, ik ben Paul, net aan het starten als docent Engels (TEFL) in Sevilla. Plan is om hier zo’n drie jaar te blijven. Het lijkt me aardig om hier activiteiten te starten, zoals (meer) tangodansgelegenheid, koorprojecten, zoals ik in Haarlem uitgebreid heb gedaan, en waarvoor ik denk dat er in Sevilla wel wat mogelijkheden zijn om mensen warm voor te krijgen … en waarom niet verkennen of er Nederlanders in Sevilla wonen die hier ook geinteresseerd in zouden zijn. In elk gaval heeft Nederland een sterke zang- en koorcultuur, niet alleen religieus maar vooral populair tegenwoordig. Een eerste google-verkenning levert op dat Sevilla vrijwel geen populaire koren heeft, slechts regigieuze koren, vaak heel groot, en enkele vocale groepen die niet echt openstaan voor nieuwe leden. Ik dirigeer zelf al een aantal jaren - een van mn doorgeschoten hobbies - en het lijkt me aardig dit hier op te pakken, voort te zetten. In het cultureel centrum van Triana is vast wel repetitiegelegenhied te vinden en anders is er wel wat anders te vinden… Ik zie graag reactiues tegemoet. Groet, Paul

Hoi Paul

Welkom op wereldwijzer!

Heb je ons Spanjeforum al ontdekt? Door ook daar een stukje te posten heb je waarschijnlijk meer kans op een inhoudelijke reactie van mensen.

Groetjes Thijs