Informatie Over Adelante In Sevilla Gevraagd

Hoi :stuck_out_tongue:

Ik ga in november naar Sevilla en waarschijnlijk via Adelante een talencursus doen. Heeft iemand ervaring met deze organisatie of kent iemand een andere goede organisatie in Sevilla?

Ik zoek ook werk in Sevilla of omgeving,
weet iemand iets?

alvast bedankt.
groetjes Irish B) :lol:

Hoi Irish,

Ik heb 2 weken geleden een cursus Spaans gevolgd bij de school Lenguaviva in Sevilla. Dit is erg goed bevallen, meer info vind je op http://www.lenguaviva.net

Groetjes, Arno

:smiley: thanks Arno,

Ik heb trouwens Fred gesproken en ga in november in zijn park kijken of het wat is om daar te werken.
Heb jij al werk gevonden?

groet Irish

Hoi Irish,

Leuk dat je in het park gaat kijken! Ik ga volgende maand eerst voor 3 mnd naar Mexico, en daarna ga ik waarschijnlijk een baan zoeken in Nederland. Maarja als ik toevallig nog wat leuks tegenkom in Spanje qua werk, doe ik dat liever.

Hou me op de hoogte van je plannen m.b.t het park ok?
Grt Arno

Hoi Arno,

Ik hou je op de hoogte van het park, wie weet B) .
Ik heb nog wat vraagjes voor je wat betreft de talenschool waar je bent geweest.

  • hoe zijn de appartementen? (ik wil samen met vriendin in appartement). Heb je zelf een keuken en bad of deel je deze?
  • hoe is de sfeer op de school/ ziet het er leuk uit.
  • (gratis) kun je internet gebruiken?
  • moet je extra betalen voor water, gas en licht
  • zijn er boekings kosten?
  • hoe zijn de leraren
  • wat is de leeftijd van de studenten?
  • hoe is het cultureel/ activiteiten programma?

Ik vind het erg moeilijk om een voorstelling te maken.
In iedergeval bedankt en veel plezier in Mexico!

greetings Irish

Hallo!
Ik heb deze zomer een paar weken Spaans gedaan in een dorpje in de buurt van Sevilla: in Cazalla de la Sierra. Wel effe wat anders natuurlijk, maar wel heel leuk. Daar zit een nederlands stel, Linda en Gerrit, en die hebben daar een bedrijfje dat allerlei workshops organiseert. Ook flamenco, schilderen, koken en dat soort dingen. Ik heb in een paar weken aardig wat geleerd, ook omdat hun aanpak helemaal niet schools is. We gingen ook de straat op en de kroeg in om meteen maar te oefenen. De mensen in Cazalla zijn heel open en aardig, en ze helpen je graag. Kijk op de site: http://www.turismoruralhidalgo.com , dan zie je ook meteen hoe mooi het daar is: bergen en puur natuur. Ik ga volgend jaar zeker terug!
Groeten,
Michiel

Hola Michiel!!

thanks voor je reactie, ik heb hun site inderdaad bekeken.
Leuk ja.

Adios!! :ph34r:

Thanks Arno
voor je berichtje.

Ik heb ontzettend zitten twijfelen tussen Sevilla en Granada.
Maar ik ga nu toch naar Granada (waarschijnlijk, heb nog niet geboekt).
Als ik naar Sevilla was gegaan was ik zeker naar lengueviva gegaan.
Bedankt voor je info!!
als ik langs Fred ga laat ik het je zeker even weten.

Saludos!! :stuck_out_tongue: B)