Hallo allemaal! Ik wil graag (in eerste instantie) voor 3 maanden naar Sevilla of Valencia ( ik hoorde alleen dat Sevilla mooier is, ben in beide steden nooit geweest)… Ik wil hier graag de Spaanse taal leren spreken en wellicht daarna op zoek naar baan:) Ik heb geïnformeerd bij allerlei talenscholen, maar deze zijn zo ontzettend duur en bovendien wil ik graag tussen de Spanjaarden wonen. Ik zoek daarom naar een appartementje/studio/kamer en cursus spaans in Sevilla. Daar vanuit zoek ik een cursus. Daarnaast wil ik graag vrijwilligerswerk doen om er tussen te komen en ook om werkervaring op te doen. Het liefst iets met kinderen (ben o,a, creatief therapeute en heb gewerkt als groepsleider) Hebben jullie tips voor mij op deze 3 vlakken? Ik hoor heel graag iets van jullie!! Groetjes, Dorien
plus taalreizen is wat je zoekt denk ik. vrijwilligerswerk, verblijf en taalcursussen. ik heb het vergeleken met organisaties zoals studytravel en babylon idiomas maar plus lijkt 't betaalbaarst te zijn en biedt daarnaast ook (gratis?) excursies aan. wel grappig dat je naar sevilla wilt, ik ben van plan in augustus een weekje er heen te gaan. ik volg in mijn woonplaats onderhand al anderhalve maand een cursus spaans en 't is echt heel erg tof. sevilla lijkt me daarnaast ook echt een supermooie stad, al baseer ik dat vooral op wat ik bij wie is de mol heb gezien en op foto’s. de reisgids is al onderweg!
http://www.plustaalreizen.nl/spaans-leren-in-spanje/sevilla.html
reisgids: Footprint Focus Seville, Footprint | 9781908206602 | Boeken | bol.com
Hey!
Ik hoop dat het nog op tijd is! Ik zie dat u woonruimte zoekt en taalcurus. Ik hoop dat het nog op tijd is. Wij, RoomSevilla, zijn zelf gevestigd in Sevilla. Wij willen u graag helpen!
Sevilla is een zeer mooie stad en bevat veel historie. Je kan er veel moderne maar ook oude gebouwen bezoeken en de terrasjes zijn ook goed gevuld.
Midden in het centrum zit een talenschool waar je een perfecte taalcursus kan volgen. Daarnaast kunnen wij u woonruimte bieden tegen een redelijke prijs in het centrum, of er buiten, we hebben genoeg keus. Voor meer informatie over de appartementen kunt u onze website bezoeken: www.roomsevilla.com of stuur ons een e-mail naar info@roomsevilla.com.
Laat het mij weten!
Wesley (medewerker RoomSevilla)