Taxivoucher Hanoi

Hoi allemaal,

Nog maar 80 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Vietnam (niet dat ik aftel of zo hoor >>>).
Nu heb ik nog wat vraagjes.

Ik hoorde ergens iets vallen over een taxivoucher die je aan kunt schaffen om (zonder opgelicht te worden) van het vliegveld naar Hanoi te komen.
Nu wil ik graag weten: hoe werkt dit, waar kan ik het halen en hoe duur is dit?

Weet iemand toevallig ook de prijzen van (ongeveer):

• een 2 persoonsklamboe
  • een zijden 1-persoonslakenzak

Groetjes, Denise

Hoi Denise,

ik sluit me bij deze vraag aan. Ook wij gaan begin april richting Vietnam.

groetjes Pauline

http://www.hanoiairportonline.com/public-taxi

Als je deze link bekijkt kun je zien wat een taxirit kost. In de aankomsthal is een kantoortje aanwezig waar je een ticket kunt kopen, die je vervolgens af kunt geven aan de taxichauffeur. Je hoeft hem dan niet te betalen ( afgezien van een eventuele fooi)

Veel plezier in Vietnam

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Bedankt voor jullie reactie, en deze taxi brengt je gewoon naar mijn hotel (in het Old Quarter) of zet hij je af op een bepaalde plek?

Groetjes Denise

Via Wereldwijzer app

Hallo Denise,

Zoals je weet ben ik nu in Viet Nam, en las je vraag vanmiddag.
Omdat het hier in Can Tho elke avond markt is ben ik even op onderzoek uitgegaan.

Klamboe kost ongeveer 5 USD, begonnen met 10, maar na wat afdingen wilden ze zakken naar 5.
Lager wou ie niet en heb toen maar gezegt dat ik dat nog te duur vond en ben verder gegaan.

Voor het laken bijna hetzelfde verhaal vraagprijs was 10, maaar ze wilden niet verder zakken dan 7.
Ben vergeten te kijken of het zijden was.

Denk dat je zo een richtprijs hebt.
Prijzen kunnen per regio wel iets verschillen ( geen dollars ), dus daar wel even rekening mee houden.

gr.
Ton.

PS
Ben even je volgende vraag voor
Flesje Tiger bier kost in Can Tho 30000 VND ( 1 euro is 26500 VND ) :slight_smile:

Kijk dat is info waar we iets aan hebben, vooral dat biertje :slight_smile:

Via Wereldwijzer app