De Titel zegt het al: ik wil graag een taxi nemen voor 2 personen van Marrakech naar Ouarzazate. Wat zou dit ongeveer kosten?
Wij hebben geen tijd om te wachten op bussen o.i.d.
Hoe lang zou een privé taxi er ongeveer over doen?
Hallo,
Ik weet dat je per persoon van M´kech naar O´zate 10 € betaald in een taxi, maar die gaan dan met 4 personen achterin en 2 op de voorstoelen. Dus ik denk dat je 30 € pp zal betalen als je met z´n 2 zou willen. Voor je bagage moet je soms iets bijbetalen.( ik reis het liefst met Supratours, goede chauffers goede airco en 12€ pp plus een stop in het bergdorp Taddert, erg de moeite waard om te eten. Supra tours zit naast het treinstation, en vlakbij de centrale bus haltes, en iedere kleine taxi chauffeur weet deze te zitten. Rijd dagelijks 2x.
Groet en succes
Khadija
Hallo Annemarie,
Inderdaad vanuit Marrakech naar Ouarzazate betaal je ongeveer € 10 pp voor een taxi met 6 personen, maar dit gaat op als je Marokkaans bent. Als Nederlandse betaal je wellicht meer.
In december vorig jaar heb ik vanaf het vliegveld in Marrakech een taxi naar Ouarzazate genomen, ook omdat ik geen tijd had. We waren met 3 personen en bagage. We hebben 1000 of 1200 dirham (= 100 euro; dus bijna het dubbele, het exacte bedrag weet het niet meer precies) betaald, dus eigenlijk teveel. Maar daar konden we niets tegen doen. Ik was met 2 andere nederlanders.
De bus is ook prettig, maar doet er veel langer over. Alle taxi’s en bussen stoppen onderweg in taddert, waar je inderdaad lekker kunt eten (van tevoren de prijs afspreken)
Groet van Bea