Info over reizen met de bus van Marrakech naar Ouarzazate en van Marrakech naar Agadi

Hallo****

**Kan iemand mij informatie geven over het reizen met een bus van Marrakech naar Ouarzazate en terug en van Marrakech naar Agadir? Over de kosten en hoe lang het duurt? Loont het om te gaan vliegen?

Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes! :vak01:**

Hoi! Tof dat je naar Marokko gaat. Reizen met de bus is prima te doen en je kunt de tickets gewoon bij de busstations kopen. Neem wel een reispil, want je moet een flink stuk door heuvels en bergen :-).

je kunt kijken op de website van Supratours en CTM, 2 grote maatschappijen.
Aangezien je de hoge atlas over moet naar Ouarzazate, moet je toch rekenen op ongeveer 5u.
Naar Agadir heb ik nog niet gereisd met de bus.
Groetjes,
Corine

Hoi,

Marakesch agadir zal ongeveer 2 uur zijnMet de auto doe je er nu de snelweg er is 1,5 uur over.De bus zal er iets langer over doen.

Gr patricia

Weet niet of je er nog iets aan hebt, maar de bus van Marrakesh naar Ouarzazate van Supratours gaat 2 keer per dag, om 8.30 en 15.00 en kost 80 dh per persoon. Je doet er tussen de 3.5 en 5 uur over (wij zijn vorige week geweest en op de heenweg was het dik 4.5 uur en de terug wel 3.5 uur). Tickets kan je het beste een paar dagen van tevoren halen. WIj haalden onze tickets 1 dag van tevoren en toen was de bus van 8.30 al vol…succes

we hebben de trotter gekocht daarin staat

lijnen van CTM
quarzarate: twee tot vier bussen per dag rit van 4.30 uur tot 5 uur. reserveer je plaats en vertrek met de eerste bus om de hitte te vermijden.
agadir rit van 4 uur. talrijke bussen per dag.

supratour
quarzarate; een bus halverwege de middag in zomer en winter
agadir 4 tot 8 bussen per dag.

veel plezier met je reis:vak01:

De Supratours bus naar Ouarzazate gaat ook om 8.30, niet alleen halverwege de middag.

Ik raad het aan om CTM te pakken je bent heen en terug ongeveer 300 dirham kwijt. En de CTM zijn zeer netjes geregeld in Marokko. Als je toch langs Marrakech, en Ouarzazate gaat zal ik kijken op http://myresidencemarrakech.com/excursies/1/ voor eventuele excursies, het is echt een aanrader.