Busreis van Agadir naar Marrakech

Hoi,
Ik ga samen met mijn vriend in juli voor een week naar Agadir. Na deze periode willen we graag met de bus naar Marrakech toe. Op internet lees ik dat Supratour en CTM de betrouwbaarste bus maatschappijen zijn.
Weet iemand of er mogelijkheden zijn om kaartjes voor te bestellen? En zo ja, waar ik dit zou kunnen doen.
Verder kon ik online niet vinden waar de bus vertrekt vanuit Agadir en waar hij aankomt in Marrakech. Weet iemand dit toevallig?

Alvast super bedankt,

Groeten Anke

Ik ben 2 jaar geleden met supratours meegereden. In Agadir neem je een bus in het algemeen busstation. Je kan een dag op voorhand ernaartoe om aan het busloket van CTM of Supratours tickets aan te kopen. Kleine taxi ernaartoe nemen (in arabisch is busstation= mahata d’tobus). Op de dag zelf moet je aan het busloket je ticket afgeven en moet je je bagage afgeven (en krijg je een bagageticket). Het is zo’n 3 uur rijden via autosnelweg naar Marrakech. In Marrakech kom je aan bij de halte van de busmaatschappij in het centrum. Van daaruit kan je kleine taxi’s nemen naar je logeeradres (let wel: vanuit de halte vragen ze meer geld voor een rit en zetten ze hun meters af. Als je niet al te veel bagage mee hebt, is het beter dat je een paar straten verder stapt om een taxi te nemen.)