Buskaartje reserveren

Weet iemand hoe ik een buskaartje kan reserveren Marrakech naar Agadir vannuit nederland.

mvg Gerard

Hoi Gerard

Volgens mij kun je dat niet vanuit Nederland reserveren.
Maar als je in Marrakech bent kun je een kaartje bij het bus station kopen of een plaats reserveren.makkelijk te doen.

Groetjes:dag:

1 like

Je kunt vanaf nederland geen ticket kopen voor de bus.Dit kun je alleen in marakesch doen.Overigens is dit niet moeilijk hoor.Deze bus rijd iedere dag dus je kunt bij het busstation in marakesch terecht voor info en om je kaartje te halen.Succes en een fijne vakantie.

gr patricia

1 like

Hoi patricia dank voor je reactie.

Volgens mij kan dit wel voor de maatschappijen CTM en Supratours via hun website.

Zoals eerder is gezegd: Je kan gewoon (een dag van te voren ofzo) bij de plaatselijke CTM/Supratours halte een kaartje reserveren. Sommige hostels kunnen het ook, maar dan moet je alsnog je kaartje ophalen, dus dat scheelt niet al te veel moeite.

Via de website boeken gaat echt niet voor CTM. Ik weet niet of je geprobeerd hebt op die site info te vinden… maar dat gaat niet bepaald, laat staan ergens vinden waar je evt. een kaartje zou kunnen reserveren.

Ter plekke reserveren is meestal op tjijd zat.

Ik heb inderdaad ook niet kunnen vinden hoe je op hun website kunt reserveren.
Best balen en een gemiste kans, want ik heb op de dag van aankomst al een bus naar Zagora nodig…hoop dat dat lukt…