Taxi naar het hotel

Hallo allemaal,

Aankomende donderdag ga ik samen met mijn vriendin naar Egypte. Tot onze grote spijt kwamen we erachter dat dit via Skytours ging. Nu willen wij niet met de transferbus maar met een taxi van vliegveld Hurghada naar ons hotel in El Gouna. Wij komen aan om 1.05 in de nacht. Weet iemand hoeveel dit ongeveer gaat kosten en of dit veilig is?

Gr. Mathieu

taxi is veilig als je uit het vliegveld komt gewoon recht door lopen dan heb je daar de taxies laat je niet gek maken via de nieuwe weg is het naar el gouna 20 minuten zoiets daar betaal je voor 75 a 100 pond voor niet meer betalen ze proberen het wel maar gewoon weg lopen als ze meer vragen een taxi krijgt je altijd veel plezier …

Hoi Ron47,

Bedankt voor je snelle reactie! Dus we zullen maximaal 13 euro kwijt zijn voor een taxi? Dan doen we dat! scheelt een lange busrit!

Beste,

Wij zullen blij zijn om u te helpen met deze vervoer vanuit Hurghada luchthaven naar uw hotel met 13 Euro.

U hebt prive vervoer met airco-condtioning.

De cahuffeur zal op u wachten met een bord met uw namen!

Vriendelijke groeten
Ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

Beste Ahmed,

Zou je wat priveberichten kunnen verwijderen, zodat ik je een prive bericht kan sturen?

Weet er ook iemand een richtprijs voor een taxi naar makadi bay?

maximaal 5 euro naar je hotel meer niet!! welk hotel ga je heen dan . gr .ron

Ik bedoelde van luchthaven hurghada naar makadi bay.
Heb nog geen hotel gekozen maar wou kijken of makadi bay ook een optie was.

ok dan maximaal 5 euro doen wij ook altijd wij komen altijd in dana beach is een topper 30 november gaan wij weer en ook een taxi 5 euro meer niet… Gr ron.

Ik hoop dat het je lukt voor die prijs! Maar vanaf het vliegveld is een taxi meestal duurder, reken eerder op 10 euro en je kan ook vragen om de meter aan te doen (hopelijk lukt dat)… dan weet je het precies.

ik kom 3 A 4keer per jaar in hurghada en wij betalen nooit meer dan 5 euro ze beginnen met 15 h ha ik loop dan zo weg binnen een paar minuten heb ik een taxi voor 5 euro klaar naar dana beach!!!

Hemelsbreed is Makadi iets van 15 kilometer verder dan Dana beach! Dus via de weg is dit zeker meer dan 20 kilometer!
Dana Beach is via de weg ongeveer 14 kilometer van het vliegveld.

ja en wat wil je daar mee zeggen dan , ik ga vanaf dana beach naar dahar voor 35 pond en van dahar naar sekkala marina voor 10 pond dus !!!

opoi33 vroeg voor een richtprijs vliegveld Hurghada naar Makadi, dat is een andere prijs dan van het vliegveld naar Dana Beach… en aangezien de afstand meer dan het dubbele is dan naar jouw hotel, zal de prijs dat ook wel zijn!

De taxis zullen ook wel liever in de stad rijden waar het zekerder voor hun is om een passagier te vinden dan naar een verafgelegen hotel.

ik dacht het niet want voor die 5 euro zit ook nog geld bij voor het vliegveld anders komen ze er niet meer op dus 5 euro is zat meer dan zat !!!

5 euro is iets minder dan 40 EGP. Afstand is toch een van de componenten van de taxiprijs, dus hoe verder hoe duurder.
@ Ron47: Vind jij 10 euro, iets van 75EGP echt veel te veel geld voor die afstand???
BTW: ik heb het niet over de prijs die jij naar Dana beach betaalt, maar over de prijs naar Makadi, waar de vraag over gaat.

ja dat begrijp ik dat het over Makadi gaat . al moet ik 10 euro betalen naar dana beach dan doe ik het nog maar ik betaal dat niet daar en nog nooit betaald als je van het vliegveld afkomt staan er wel 20 taxies die allemaal wat willen verdienen en hoeveel nemen er een taxi dan ??? ze gaan allemaal met de bus mee ze staan maar te wachten die chauffeurs dus als ze 5 euro pakken is dat zat voor ze !!!