Hoi allemaal, weet er iemand of er in Gambia :zon02:een goede tattoo artist is…die uiteraard VEILIG ( schone en nieuwe naalden ed ) werkt…ben heel benieuwd naar reactieslol2 Aangezien er hier zoveel mensen zijn die Gambiaanse gidsen kennen/aanbevelen weten deze mannen misschien wel iets…kan er zelf nergens geen vinden…misschien zijn ze er ook wel niet
Ik ken ze zo niet Sjeng, wil wel voor je informeren…
Maar euh… wat wil je zelf überhaupt met een tatoeage artiest in Gambia?
Nadat je iets hebt laten zetten heb je een probleempje omdat het echt slecht is om je tatoeage in de zon te zetten :zon02: En een verbandje erover heen zorgt zo fijn voor zweet er onder…
Neeeee met verse inkt ga je zeker niet in de zon :zon02:zoiets doe je altijd op de laatste of één na laatste dag van je vakantie,lol2…toch. Ik twijfel ernstig of ze er wel zijn heb al allerhande mij bekende en ook onbekende forums afgezocht maar kon niets vinden. Orgineel hoort het in Gambia ook met een ( Liefst…) scherp mesje inkepingen maken instrijken met as en dan maar laten ontsteken en daarna helen … zo hoort het maar dat risico is me te groot ivm infecties…dat kan ik beter in Ned doen.
we shall see…oh wat heb ik er veel zin in om op vak. te gaan