We willen vluchten gaan boeken via de website van Sky Airlines. Het valt ons op dat er verschillende tarieven vermeld staan (van fare T (de goedkoopste) tot fare Y (de duurste)). Weet iemand wat -ongeveer- de voorwaarden van de tarieven zijn? We kunnen dit op de website niet terugvinden.
groeten van Reisduo
Hallo Reisduo,
Als je naar de pagina gaat waarin je die tarieven ziet staan (Q,T,R, etc, etc…), ga met de muis naar één van die tarieven en er opent automatisch een pop-up met de voorwaarden.
Voorbeeld:
@ grietzen: dank je! Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar toen geen pop-up kreeg. Maar waarschijnlijk ben ik er helemaal niet met mijn muis overheen gegaan…:o
met lan air ben je flexibeler omdat ze meerdere vluchten per dag doen maar daartegenover zijn ze wel weer duurder.
je kunt ook overwegen om een south american airpass te kopen waarmee je goedkoper kunt vliegen, voorwaarde is een 3 minimum aan vluchten.
kijk op deze site voor meer informatie http://www.lan.com/en_uk/promociones/data/norteamerica/us/todo_el_mundo/saairpass_mapaf.html
ook kun je meteen berekenen wat je de vluchten gaan kosten.
wij hebben dit 2 x gedaan en is ons heel goed bevallen
Dat van die pop-up, was ik ook niet meteen achter… moest ook even zoeken smkiek
Ik heb even bij LAN gekeken, maar die airpass valt toch nog een stuk duurder uit dan losse vluchten bij Sky. (Lan = $816 p.p., Sky $1100 p.2p.)