Paaseiland (tickets)

Hoe zit het met vliegtickets? Ik ben er waarschijnlijk in maart. Een paar dagen van te voren boeken mogelijk? En wat is de prijs ongeveer (vanaf Santiago)?

En is het eigenlijk wel de moeite waard, of valt het vies tegen?

Zo vroeg mogelijk boeken, er is maar één maatschappij (LAN) en die heeft maar 1 of 2 vluchten per dag. Een heel enkele keer hebben ze een “aanbieding”, maar dan betaal je nog altijd rond de 500 euro per ticket (retour). Als je meerdere trajecten in Chili of zelfs Zuid Amerika gaat vliegen, dan kan het nog schelen als je kiest voor “multi-city” of een airpass.

Het is handig om eerst via www.lan.com te kijken welke datum het goedkoopst is en vervolgens nog even op www.kayak.com te zoeken met die datum. Soms heeft bijvoorbeeld expedia een goedkopere prijs, kan aardig schelen.

En of het de moeite is? Ik durf het je nog niet te zeggen, ben er nog niet zelf geweest :stuck_out_tongue: Maar de klanten van mijn reisorganisatie die zijn geweest vonden het zéér zeker de moeite ja, hoewel het natuurlijk “gewoon een klein eiland met wat stenen beelden, midden in de Stille Oceaan” blijft :wink:

Zeeeeeeker de moeite waard! Ik ken 1 iemand die voor ongeveer 300 euro een last minute had.