Tanzania safari vanuit Kilimanjaro

Binnenkort ga ik naar Kilimanjaro.
Is het mogelijk ter plaatse nog (op korte termijn) een 3-daagse safari te regelen?
En zo ja (mag eenvoudig in een tent, 2 personen) op welk budget (verblijf, eten, safaris) moet ik dan per dag rekenen. Het betreft begin februari 2013

Ha Fredenpat,
Zeker goed mogelijk! Volgens mij niet helemaal de juiste plek op het forum, maar desondanks het antwoord. Aan te raden is na (of voor) de Kilimanjaro in Moshi de safari te regelen. Ga een paar operators langs en het liefst met 4 personen want dat geeft je een betere onderhandelingspositie. Let op dat het een flink eind rijden is en dat je bij 3 dagen eigenlijk alleen maar de tussen dag hebt, beter is 4 dagen. Vooral Serengeti en Ngorongoro krater zijn zeer de moeite waard en laat je niet misleiden, langs de krater kom je altijd op weg naar Serengeti. Kamperen is goed mogelijk, prijs voor 4 dagen zal liggen rond de USD600. Ook hier weer een tip, als het vlees voor de maaltijden blauw is omdat het al 3 dagen in de koelbox ligt, niet eten :slight_smile: gewoon volhouden dat je vegatarier bent.
Voor als je de berg op gaat, Hakuna Matata en pole pole. Geniet ervan!
Groet Gabor