Twee reisgenoten gezocht voor safari (eind juli)

Wij zijn twee vriendinnen die in juli/aug een rondreis gaan maken in Tanzania. Momenteel zijn we nog op zoek naar twee personen die ons zouden willen vergezellen op een vierdaagse budgetsafari (van 25-28 juli).
Laat ons gerust iets weten voor meer informatie.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Els en Annemie (uit Belgie)

hoi els en annemie,
hebben jullie de reis al geboekt,of via een reisburo?
ik woon in moshi,aan de voet van de kilimanjaro,de hoogste berg van africa.
misschien kan ik jullie verder helpen.als jullie via mij boeken is het goedkoper als via een reisburo,
vanuit hier kan je prachtige safari’s maken,maar ik heb een budget nodig om safari’s te kunnen regelen.jullie kunnen,als je dat ook leuk lijkt,de kilimanjaro bestijgen,echt het is niet gevaarlijk,je loopt via bospaden omhoog met een gids(mijn man bijv)dus je klimt niet tegen rosten aan,mocht je dat denken.
ik hoor wel van je,
groetjes ineke

Beste Tanzania,

kun je iets zeggen over de kosten van een 4-daagse safari voor 2-4 personen in juli/augustus?

Hartelijke groet,
Joan

Beste Els en Annemie,

Rond die tijd reis ik samen met een vriendin in Tanzania. We orienteren ons op de mogelijkheden voor een budgetsafari. Hebben jullie al een idee van het gebied waar jullie een safari zouden willen maken, en wat jullie willen uitgeven?

Groet, Joan

waar wil je precies heen in tanzania? en welke parken wil je bezoeken?ngorongoro,serengetie,lake manyara,tarangire.Het is nogal verschillend de prijzen qua park.

ik wil ook graag weten wat jullie willen, een camping of een lodge of een hotel,uiteraard is een camping het goedkoopst.
of is de kilimanjaro een optie
groetjes ineke

Beste Ineke, wij gaan voor camping. En het liefst naar Ruaha park. Weet je daar wat meer over?
Groet, Joan

beste johan,
helaas kan ik je daar niks over vertellen,het ruaha park is mij niet bekend,misschien kan je via google meer te weten te komen.
ik wens jullie een hele fijne vakantie toe.>>>
groetjes ineke