Reisgenoten gezocht voor safari in december 2010

Hallo,

In begin december gaan wij (2 vrouwen 29 en 33 jaar) naar Tanzania voor een reis van 2-3 weken. Als onderdeel van deze reis willen we graag een aantal dagen op safari. We hebben een hele leuke aanbieding gevonden voor een safari van 4 dagen die naar Lake Manyara, Serengetti (2 dagen) en Ngorongoro gaat.
Om de kosten iets lager te houden zijn we op zoek naar 2-4 reisgenoten. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Voor 4 personen zou dit rond de 700pp zijn en voor 6 rond de 625pp.

Als dit je aanspreekt stuur me dan een berichtje, de safari zelf kan natuurlijk nog wel iets aangepast worden.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,
Ik ben mogelijk wel geïnteresseerd. Zelf ben ik net vorige week aangekomen in Dar es Salaam en blijf hier 9 weken (tot 18 december). Hebben jullie al een exacte datum in de planning? Ik ben maar alleen, dus schiet nog niet zo hard op natuurlijk. Goed ik ben benieuwd!
Groeten,
Riet Misker

Onze reisdata zijn afhankelijk van de mogelijkheden van medereizigers. We hebben 2 mogelijkheden. Start van de safari rond 4-5 december of start safari rond 12-13 december.

Inmiddels zijn de data definitief.

Startdatum in Arusha (le Jacaranda B&B) is 3 december, vertrek naar Lake Manyara 4 december, 5 en 6 december Serrengetti 7 december Ngorongoro, 8 december terug naar Arusha. Prijs voor deze kampeersafari is 635 pp en er is eventueel nog plaats.

Groetjes, Karin