Hallo,
Samen met een vriendin ga ik in september de kilimanjaro beklimmen, daarnaast overwegen we met safari te gaan. We hebben wat offertes gekregen en we merken dat het behoorlijk scheelt als we met 4 ipv 2 mensen op safari gaan.
Wij willen een korte safari van ca 5 dagen doen vanaf 17/18 of 24/25/26 september.
Ik hoop dat hier mensen zijn die geinteresseerd zijn! Reageer dan hier of stuur een berichtje.
Groetjes, Karin
Hoi,
Wat meer details over de safari die we hebben gevonden.
5 dagen/ 4 nachten, eerste nacht in Arusha, dan naar Lake Manyara, 2 dagen Serengeti en als afsluiter Ngorongoro. Prijs bij 4 personen 660 euro.
Stuur een berichtje als je geinteresseerd bent!
Groetjes, Karin
Update: start van de safari is inmiddels gepland rond 25 September. We zijn wel nog steeds op zoek naar meer reisgenoten.
Groetjes, Karin
'ola Karin,
mijn vriendin Linda en ik willen 16 september richting Kenia rijden en dan over land doorreizen naar Tanzania; daar willen we iig in de buurt van lake Ngorongoro een safari doen; wellicht meer. Daarna nog een paar dagen Zanzibar…
Jullie safari lijkt ons zeker interessant, wij zouden ook graag ivm prijs en om wat zekerder te zijn met meerdere mensen willen reizen, jullie geplande safari van 24 september sluit daar prima bij aan.
We horen graag van jullie,
Yoen
Haarlem
Hey Yoen en Linda!
Lijkt me super als jullie meegaan. Ik heb jullie PB’s gestuurd met wat meer info.
Groetjes,
Karin