Medereizigers gezocht voor Safari Tanzania

Hallo,

Ik vertrek 22 februari naar Tanzania en zal dan rond 24 februari in Moshi zijn. Wil dan graag een Safari doen. Bij deze zoek ik mensen die rond deze tijd ook daar zijn en ook op Safari willen, zodat we misschien samen kunnen gaan. Ten eerste een stuk gezelliger en daarnaast scheelt het ook nog in de kosten! Na de Safari wil ik de Kilimanjaro beklimmen, zijn daar ook nog liefhebbers voor?!

Groetjes Marieke

Liefhebbers zeker, maar of het allemaal gaat lukken…
heb me niet echt ingelezen op tanzania (klimaat ed) maar klinkt erg gezellig en avontuurlijk.
Weet je al meer ( hoe(veel), wat, waar?

groetjes

Ik vertrek 22 februari naar Tanzania en zal dan rond 24 februari in Moshi zijn. Wil dan graag een Safari doen. Bij deze zoek ik mensen die rond deze tijd ook daar zijn en ook op Safari willen, zodat we misschien samen kunnen gaan. Ten eerste een stuk gezelliger en daarnaast scheelt het ook nog in de kosten! Na de Safari wil ik de Kilimanjaro beklimmen, zijn daar ook nog liefhebbers voor?!

Groetjes Marieke
[/QUOTE]

Hoi,

Het plan is om bijv de 26e febr eerst met safari te gaan, heb contact gehad met Kessy Brothers, dat is een organisatie die in Moshi zit. Zij bieden een 5 daagse safari aan (Lake Manyara, Serengeti, Ngorongoro krater en Tarangire) voor 685$ voor een groep van 5 personen. Ik en mijn vader gaan al, dus dat zijn er al 2! Voor de kilimanjaro weet ik alleen de prijs voor 2 personen en dit is 1125$. Bij beide trips is het inclusief 3 maaltijden per dag, gids, entrees van de parken enz.
groetjes

hoi marieke,
ik ben ineke en woon in moshi
ik heb je oproep gelezen,maar als ik jou was zou ik me maar eens goed laten informeren,de prijzen die ze jou geven kloppen niet,echt niet.voor het klimmen van de kilimanjaro,is het $1400 p.p.incl 3 maaltijden,ik organiseer zelf ook safari en beklimming,de entree van de kili is al $680 p.p,dus voorkom verrassingen.
slaap je in een tent of lodge"s?,ook de safari prijs deugt van geen kant

ik wens je een hele fijne vakantie toe,
groetjes ineke uit een zonnig,warm moshi