(origineel bericht op be-more.nl)
Talentjes
Oke, dit is nu de derde keer dat ik deze blog ga typen… Ben er klaar mee, dus nu alles maar in het kort!
Vanmorgen hebben Laura, Elwin en ik eerst een vergadering gehad met Louise, de projectleidsters, over de stand van zaken. Ook willen we een soccerday en een prins en prinsessenavond organiseren. Er moet nog veel geregeld worden maar wel super tof, en iedereen nogmaals bedankt, want door alle donties kan dit geregeld worden!
…
Tijd om met z’n 3e naar Motherwell te gaan, ik had de eer om te rijden, de eerste keer in de Thamsanqa auto, we euh, zijn allemaal nog heel
Daar waren ze weer, de stoere jongens. Is een wat anders dan een huis bom vol met meiden die je haar willen vlechten, met je willen zingen en kroelen!
Dolbij waren de jongens toen we de voetbal tevoorschijn toverde! De pionnen werden eerst als hoed gebruikt maar er werden als snel goals van gemaakt, tijd om een potje te voetballen!
Ik heb geprobeerd mee te doen maar voetballen op keien, glas en zand is niet echt ideaal dus ben langs de kant gaan staan en heb enorm staan genieten van de jongens, ze hadden zoveel plezier en wauw, wat een talentjes! Ze gaan helemaal op in hun spel, beter blijf ik langs de zijlijn staan!
Vandaag ook Sia ontmoet, een jonge gast die de jongens in Motherwell voetbaltraing geeft, we zijn ook mee gaan kijken bij de training… Laura heeft meer genoten van het zonnetje! Ik trouwens ook… Elwin heeft wel z’n best gedaan, dikke duim voor jou hoor! Wanneer krijg ik trouwens een pineapple van je? Sorry even een onderonsje!
Wat ook zo grappig is, als je een foto van de jongens wil maken gaan ze erbij staan alsof ze 50 Cent zijn (Go shorty, it’s your birthday heb ik vandaag trouwens nog gezongen met een van de jongens) maargoed, als je vraagt om en knuffel, krijg je een knuffel, en wat voor een =) ze zijn dan ineens niet meer zo stoer en je ziet dan een totaal andere kant van ze!
Verder gaat alles nog steeds kei goed! Komende dagen lekker druk met dingen regelen enz enz… Nu eerst genieten van al de gezelligheid in huis!
Ohjaaaa, er staan weer wat nieuwe foto’s op facebook!
XX