Talenreis + Werken Malaga

Hola! :smiley:
Ik ga waarschijnlijk vanaf begin oktober 5 weken een talencursus doen via taalplusreizen in Malaga. Het liefst wil ik hierna een tijd (zolang ik het leuk vind, een paar maanden) blijven.
Wie gaat er nog meer in deze periode hiernaartoe of heeft er tips om een baantje te vinden? Andere leuke verhalen zijn ook welkom!

Groetjes,
Talitha

hoi talitha
leuk je plannen te horen, lijkt op mijn verhaal. ik ben 4 jaar geleden naar malaga gegaan in oktober en na een talencursus van 3 maanden werk gezocht. helaas spreek je na 3 maanden nog niet zo goed spaans en is er in de winter weinig werk te vinden, maar geef het een kans, het is de moeite waard want ook ik heb doorgezet en woon er nu nog steeds.
saludos
ingrid

Hoi hoi,

Ik heb toevallig net ook een berichtje gezet op de site. Ik ga namelijk ook in oktober een talencursus volgen en daarna werk zoeken. Misschien kunnen we elkaar een beetje helpen. Ik weet nog niet waar ik een cursus ga volgen, dat ligt een beetje aan het werk wat ik eventueel van te voren al kan vinden.
Ik heb nog wat tips voor je.

• SIW is een organisatie die vrijwilligerswerk vanuit Nederland organiseert en ze vragen niet veel geld voor de bemiddeling in vergelijking met andere organisaties. Ze hebben ook een site.
  • Ik heb al eerder in Spanje gewerkt en dat was voor een Nederlandse entertainment bedrijf Cosmo Entertainment. Ze hebben werk op mallorca voor je en het zou kunnen dat ze zijn uitgebreid naar andere plaatsen. Je werkt dan in een hotel als entertainer. Dit bedrijf heeft denk ik ook wel een site.

Nou succes hoor!!
Groetjes Irish