Talencursus

Hallo,

In Juni en Juli ga ik rondreizen door Bolivia en Peru. Ik ga in eerste instantie alleen en mijn vriend zal me na een maandje op komen zoeken. In de tijd dat ik alleen ben wil ik graag zoveel mogelijk Spaans leren, want op dit moment spreek ik dat helemaal niet. Ik ben daarom op zoek naar leuke scholen in Bolivia met accomodaties in verschillende steden. Mijn plan is om steeds ongeveer 1 week in een stad te verblijven en dan verder te gaan.

Heeft iemand leuke en goede ervaringen met talenscholen in Bolivia?

Ik hoor het graag!

Iris,

Hey Iris,
Leuke plannen! Ik zit momenteel voor 3 maanden in Sucre en heb privéles bij Feniks voor ongeveer 4 euro per uur. Dit bevalt mij erg goed, gezellige mensen en je gaat af en toe koken en eten met de andere studenten. Zo leer je meteen wat andere reizigers kennen.
Succes met het regelen van je reis verder en als je nog meer info wilt, laat maar weten!

Groetjes, Suzanne

He hallo!

Ik zit nu een week in Cochabamba, wel een leuke gemoedelijke stad en schijnt dat je hier prima een cursusje spaans kan doen.
Mocht je de komende 2 weken deze kant op komen moet je t ff laten weten, kunnen we drankje doen.

Veel plezier in elk geval!
groetjes Heleen

Dank je voor je reactie. Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik vertrek morgen naar Peru en zal eerst een maand daar verblijven, daarna ga ik samen met mijn vriend naar Bolivia. In Peru heb ik een school gevonden in Arequipa “Casa de Avila”, daar zal ik dinsdag starten met mijn lessen.

Mocht je na die twee weken in cusco zijn, laat het weten.

Groetjes Iris

Ah leuk!

Arequipa is een mooie en fijne stad om te verblijven.
Heel veel plezier!

groetjes Heleen