Talencursus Spaans in Salamanca

Hallo allemaal! :king:

Mijn naam is Rianne, 18 jaar (juni 19) en heb bijna mijn diploma. Ik wil een tussenjaar houden en dan beginnen aan de Pabo. In dit jaar wil ik graag als Au Pair werken, reizen en een talencursus Spaans doen.

Mijn plan is om de hele maand september in Salamanca Spaans te leren. Het plan staat nog niet vast, maar ik zat zelf te denken om met StudyTravel ongeveer 4 a 5 weken naar Spanje te gaan.

Mijn Spaanse kennis is ongeveer 0, dus het is zeker een uitdaging, maar daar ben ik zeker voor in :nod:
Ik vroeg me eigenlijk af of nog iemand dit wil gaan doen, misschien kunnen we dezelfde periode gaan … ?

Even kort over mezelf.
Ik hou van dieren, kinderen, cultuur, familie, vrienden, gezelligheid, kunst en niet te vergeten muziek! Ik heb nog niet zo veel reiservaring :hihi:

Als iemand nog leuke/handige tips heeft, hoor ik ze graag :smiley:

Groetjes Rianne

Best Rianne ,

Ik heb zowel ervaring met taalreizen als verschillende taalbedrijven.
Zelf stage gelopen bij één van de vele taalscholen in Salamanca.(heb hier eventueel ook nog tips. (nee ik ga niet alleen mijn oude stage bedrijf promoten. ik zou je tevens nog over handige tips / leuke uitgaanspunten en restaurantjes in salamanca kunnen vertellen.

Stuur me een prive bericht of vraag het in dit topic en ik zal kijken of ik je antwoorden kan geven.

Vr gr,

Hoi allemaal :smiley:

Een hele poos later is er heel veel veranderd. Diploma heb ik in the pocket, inmiddels begonnen met een leuke studie (en geen tussenjaar gehouden). Deze zomer wil ik écht naar Salamanca gaan.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen willen gaan (ik wil van half juli tot half augustus ongeveer)! (H)

@ Vivad1
Geldt je aanbod nog steeds. Voor tips/plekken/enz? :wink:

Groetjes!