Hallo!
Ik zit erover te denken om in het voorjaar naar Madagascar te gaan voor een combinatie van vakantie en een cursus Frans. Heeft iemand info over de mogelijkheden van cursussen Frans? Ik kan hier namelijk niet veel info over vinden op internet…
Alle tips zijn welkom!
Bedankt!
Beste Regnina,
Er zijn wel cursussen Frans, maar veel mensen kiezen voor privé les, omdat dat toch niet zo duur is. Ik heb zelf veel Malagasy les gehad en betaalde iets van 3 euro per anderhalf uur.
Alliance francaise is een groot instituut waar je franse lessen kan volgen op veel plekken in Madagascar.
http://www.alliancefr.mg/
groetjes, Wendy
Hey Wendy,
Bedankt voor de info! Weet je toevallig ook hoe ik in contact kom met prive docenten? Of is dat makkellijk ter plekke te regelen? En nog een vraagje over het klimaat. Hoe is het weer in maart? Zijn er dan nog veel cyclonen of valt het mee?
Bedankt!
Groetjes Nina
In maart loopt het regenseizoen alweer ten einde en haast nooit cyclonen.
De cyclonen zijn op het hoogland en de hoofdstad al afgezwakt tot een herftstorm. Ze komen aan de oostkust het land op en daar kan het heel heftig zijn.
Ik weet zo geen privé leraar Frans, maar daar loop je vanzelf tegenaan. er zijn heel veel mensen die wel wat extra’s willen verdienen. De kwalitiet van de lessen is natuurlijk wel belangrijk en dat het bij je niveau aansluit.
groetjes, Wendy