Tag cloud aanpassen

Hallo mensen van de helpdesk, ik vermoed Jurjen,

Ik heb je deze week al geschreven dat ik bezig ben mijn pagina en weblog aan te passen zodat zij er fraaier uitzien en de blog naar inhoud zo toegankelijk mogelijk is voor andere wereldwijzergebruikers. Je tips werken fantastisch, ik ben nu bezig de berichten te voorzien van categorie-aanduiding en tags. Een paar vraagjes nog m.b.t. de tag cloud.
Ik kan niet vinden hoe ik in de linkerkolom onder tag cloud het lettertype en grootte daarvan kan aanpassen.(Ziet er nu niet uit) Tags worden onder cloud ook niet gescheiden door een komma, terwijl ik dat bij invoeren wel doe. Als tags dubbel voorkomen zijn deze dan direct uit cloud te verwijderen? Kun je me weer een handje toesteken?

Bedankt alvast.

Hallo Annie!

De tags kun je niet qua grootte aanpassen, dat gebeurt automatisch. Hoe vaker je een artikel een bepaalde tag meegeeft, des te groter is de tag in het lijstje.

Verder is het niet mogelijk (dacht ik) dat tags dubbel voorkomen.

Groetjes! Fleur.

Hoi Fleur, bedankt voor je antwoord.
Ik heb flink zitten “taggen” (afzonderlijke tags toegevoegd aan elk blogbericht) Dat lijkt me duidelijk voor lezers. Maar ik vind de weergave onder de tags in de linkerkolom naast de blogberichten erg onduidelijk. Je weet niet of ik de tags daar door komma’s o.i.d. kan scheiden?

Ik hoor het wel. Het heeft geen haast hoor, maar ik wil mijn blog graag zo toegankelijk mogelijk maken en dan moet het er wat mij betreft ook mooi en aantrekkelijk uitzien.

Groetjes

Sorry, maar dat kun je niet veranderen. Een ‘tag cloud’ ziet er altijd zo uit, op welke site dan ook.

Je blog ziet er trouwens erg leuk uit!

Hoi Fleur,

Bedankt voor je moeite en het compliment.

Groetjes

Graag gedaan!